punkit

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Valvojat: Titi Rolin, ansa

Vastaa Viestiin
Helena
Viestit: 2
Liittynyt: To 22.09.2005 14:14
Paikkakunta: Loimaa

punkit

Viesti Kirjoittaja Helena »

Hei beagleväki !

Kuinka ja millä suojaatte beaglenne punkeilta, joita ainakin täällä Länsi- ja Etelä- Suomessa on paikoin varsin runsaasti kesä kesän jälkeen ? Itse olen kokeillut apteekista saatavia rohtoja. Ne ovat hyviä, mutta käsittääkseni melko tuhteja aineita. Vai millaisia kokemuksia teillä on ? Joten löytyisikö punkkien häätöön muita konsteja? Kiitokset vastauksista etukäteen ! Hyvää ja aurinkoista kesää beagleväelle beagleineen !
Sohvi
Viestit: 772
Liittynyt: La 29.10.2005 16:38

Re: punkit

Viesti Kirjoittaja Sohvi »

Helena kirjoitti:Hei beagleväki !

Kuinka ja millä suojaatte beaglenne punkeilta, joita ainakin täällä Länsi- ja Etelä- Suomessa on paikoin varsin runsaasti kesä kesän jälkeen ? Itse olen kokeillut apteekista saatavia rohtoja. Ne ovat hyviä, mutta käsittääkseni melko tuhteja aineita. Vai millaisia kokemuksia teillä on ? Joten löytyisikö punkkien häätöön muita konsteja? Kiitokset vastauksista etukäteen ! Hyvää ja aurinkoista kesää beagleväelle beagleineen !
Meillä laitetaan punkkeja ja muita ulkoloisia vastaan niskaan laitettava ExSpot (vai mikä mahtaa nimi olla?)- valmistetta, jota apteekista saa.
nöpö02
Viestit: 71
Liittynyt: Ma 10.10.2005 22:46
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nöpö02 »

moikka.Exspotista meilläkin kokemusta viime kesältä. Käytetään myös tänäkin kesänä. :)
nöpö02
Viestit: 71
Liittynyt: Ma 10.10.2005 22:46
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nöpö02 »

Eikä siis ole huonoja kokemuksia siitä.
Minna

Viesti Kirjoittaja Minna »

Mä olen kanssa laittanu joka kesä exspotin. Eikä mitään moittimista ole ollut.
salo79
Viestit: 65
Liittynyt: To 08.12.2005 20:04
Paikkakunta: Hämettä

Viesti Kirjoittaja salo79 »

Meitsi on käyttänyt strongholdia tai advocatea meidän piskeillä! Ja toiminut on.
onkohan sillä sarvet päässä???..
Nita
Viestit: 81
Liittynyt: Ti 11.10.2005 13:07
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Nita »

Olen kuullut, että joistakin noista voi tulla jotain sivuvaikutuksia? Onko kellään kokemusta? Onko ollut mitään haittavaikutuksia esim. kutinaa?
Helena
Viestit: 2
Liittynyt: To 22.09.2005 14:14
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Helena »

Meillä juuri Expot aiheutti beaglellemme ongelmia; koira kutisi liuoksen laiton jälkeen todella pahasti ja raapi itseään jatkuvasti kynsillään mahasta, kyljistä ja etutassujen takaa. Annostus oli oikea.Olen kuullut samaa muualtakin eli toisille Expot on loistava aine, toisille ei sovi. Olisiko kellään kokemuksia yrttipantojen käytöstä ?
Minna

Viesti Kirjoittaja Minna »

Helena: Mä laitan poitsulle yrttipannan kun ollaan tosi paljon ulkona, esim mökkeillään ym. Eivät sääsket ym ole niin hanakasti koiran kimpussa. Ja toimii hyvin.
nöpö02
Viestit: 71
Liittynyt: Ma 10.10.2005 22:46
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nöpö02 »

moi minna . mistä olet ostanut yrttipannan ja paljo suunilleen maksaa?
Minna

Viesti Kirjoittaja Minna »

Heissan Sanna ja tytöt!

Ostin pannan Musti& Mirristä. 8 egeä oli hinta. Että halpa suoja punkkeja vastaan. Apteekista saa hajutonta puolta kalliimpaa pantaa. Se vihreä on ollut meillä hyvä. Eikä Rape ainakaan yrttituoksusta ole aivastellut tms.
Vastaa Viestiin