Alkaa se oppia!

Aiheet jotka eivät sovi muiden katekorioiden alle.

Valvojat: Titi Rolin, ansa

Vastaa Viestiin
silverbel
Viestit: 159
Liittynyt: Ke 01.02.2006 13:40
Viesti:

Alkaa se oppia!

Viesti Kirjoittaja silverbel »

Eilen tapahtua kyllä hauska, ihmeellinen ja iloinen asia. Ilta päivällä, käväsin hakemassa Bellan sisälle tarhasta, ja kävästiin pienellä potkuri lenkillä. Mentiin hauvan kans sitten sisälle, ja kuivasin pyyhkeellä, kun oli turkki mennyt lumesta hieman märäksi. Vähän ajan päästä isäni tuli sisälle, ja Bella oli tietenkin tapansa mukaan ovella "kytiksessä", että milloin pääsisi luikkaamaan oven raosta ulos. Ja niinhän siinä kävi, että se meni. Iskä meni sitten ulos, ja huusi Bellaa. Hetkeen ei kuulunut mitään, mutta sitten liiterin takaa hiipi pieni beagle. bella juoksta hölkytteli suoraan iskän luokse. minä en tällä hetkellä oolut itse kyllä ulkona. Olin vaan tuumannut, että kyllä se tulee sitten kun tulee. Iskä tuli Bellan kans ovelle, ja minä tietenkin häämästyin ihan kauheasti. Ei ollut bella tätä temppua vähään aikaan kyllä tehnyt. Siinä sitten bella sai PALJOn kehuja ja kaikenlaista makupallaa, häntä viehu ja iloinen koira oli. Sitten päätin että, kyllähän sinut voi ihan hyvin päästää tonne pihalle juoksemaan, kerta maalla asutaan.. mentiin pihalle, ja bella oli remmissä, otin sen sivulle, ja käskin istumaan. Sitten vaan lukko irti, ja menoks! Bella pyöri minun ja toisen koiramme ympärillä pitkään, ja lähti sitten pellon reunaan haistelemaan pupujen jälkiä. Pari tuntia se siellä viihtyi, ja otin sen sitten illemmalla pihalta kiinni. Kyllä nuo luoksetulo harkat on näköjään tuottanu tulosta!! :9 Oli kyllä kiva ylläri, kun koira noin hyvin tuli luokse!
Beagle Bella
Outi.A
Viestit: 58
Liittynyt: Su 12.02.2006 13:56
Paikkakunta: Pyhäselkä/Hammaslahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Outi.A »

Hyvä, mahtavaa, hienoa ja ONNEA! :D

Auttoiko yhtään se minun antama linkki?
silverbel
Viestit: 159
Liittynyt: Ke 01.02.2006 13:40
Viesti:

Viesti Kirjoittaja silverbel »

Kyllä! Ne vinkit siellä sivuilla auttoivat roimasti! Tyttö oli eilen koko päivän irti, ja pissallekkin päästettiin ihan noin vaan ovesta. Illalla oli kyllä vähän väsynyttä koiraa, mutta näyttely harkatkin menivät kuin unelma! On se ihana, kun koiran kouluttamisessa huomaa, että kaikkie i ole sittenkään menny hukkaan..:)
Beagle Bella
Vastaa Viestiin